Nu kan man inte ens lita på sina vänner längre!

Så jävla förbannad blir jag ... Din jävla svartsjuka människa.. Sluta förstöra för mig ..
Gå in och blocka folk.. fy fan , ingen kan man lita på.!!!

Vet inte vem du är ännu , men om du är den jag tror så, VISA dig ALDRIG hos mig igen..... !!!!!!!


Och sen DU, släpp mig , jag vill inte ... fixar du inte att va vän med mig så lämna mig då istl... och du vet vem du är..
Är så jävla trött på allt det här nu .  Du blir sur vissa gg även att du inte säger det , men ser det och märker det så jävla väl....... Jag vill bara va vän med dig och INGET annat ....

Blir så jävla arg , vakna och se sånna här saker. Och inatt har det hänt också...
Låt mig och mitt liv va ... Ta hand om ditt eget ... !!!!! 

Du kan inte hindra mig från att träffa någon annan ...

Allt jag skriver nu är inte till samma person, ( lr förhoppningsvis inte ) ....

Fyy fan det går inte lita på någon.!

USCH // arga josefine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0