Tiden går fort.....

Så fort att man knappt hinner med ..Nu är det lördag igen ... vart tog hela veckan vägen?? vad har jag gjort igentligen :D hehe ..Jo men det var ju en stund sen jag skrev  blogg, jobbar nu och går i skolan , umgås med pojkvännen, och familjen . ( mange & jessi).Hinner inte mer.. Jo, sover gör jag med , lagar mat och städar :D haha .. KUL!Även om en viss saknad finns efter vissa , så känns det även som om alla har sitt nu , ( blivit vuxna, kommit in i vuxenlivet  ) .. Om man kan säga så...Men det känns inte fel. Jag trivs med jobbet och pluggandet. Vi alla visste/ vet att gemenskapen inte håller på samma sätt för evigt... Förr va vi 5-6 st som nästan umgicks varje dag. gjorde allt tillsammans .. men att det inte håller förevigt betyder inte från mitt håll , att jag inte finns där.. , tvärtom.Skriver mer sen , nu måste jag styra lite inför fotbollen ikväll... pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0